• Adult Hikayeler

    Ahırda Ilk Defa Top.1

    |Ozamanlar orta okula gidiyordum kasabada yaşıyorduk tabi yarı köysayılır akşam dışarıçıkmıştım sokakta dayımın benden üç yaş büyük oğlu ismil ile memetle buluştuk biraz dolaştıktan sonra ismail bende sigara var hadi sizin ahırda ısınır içeriz dedi ahır evimize uzak vede kenarda idi gittik beş altı hayvan olduğundan sıcaktı zaten beşdakika sonra kokuya alışmış idik sigaralardan sora biraz oturduk memet haydi siklerimizi çıkartıp bakalım hangisi büyük dediğinde pantolonları actık en küçük benimki idi o arada ikisininkide kalkmıştı ismail bana bakıp gülümsedi aa sende amma vücut var çok beyaz vede kılsız kızlar gibisin o anda benimkide kalkmışdı elini kalçalarıma uzatıp okşamaya başladı irkilmiştim gözlerimi kapatıp titriyor aşırı zevk alıyordum sonra memet elleriyle göbeğimi…

  • Adult Hikayeler

    KEÇİLER

    |BİZİM KÖYDE KOYUN WE KEÇİLERİMİZ WARDI ARA SIRA HAFTA SONLARI KÖYE GİDER ÇOBANLA BİRLİKE DAGA KOYUNLARI OTLATMAYA GİDERDİK GÜNLERDEN BİR GÜN DAGA YİNE ÇİKMAYA KARAR WERDİK YAWAŞ YAWAŞ ISSIZ WE SAKİN BİR YERLERE GELİRKEN SOLUKLANMAYA KARAR WERDİK BU ARADA 2 KEÇİ BİRBİRİNİ ÜSTÜNE ÇIKMIŞ İTELEMEYE ÇALİŞİYORDU ÇOBAN HAKAN BANA ABİ HAYVANLARA BAK HAYWAN İŞTE HİÇ ERKEK ERKEKEĞE OLURMU DİE SORDU BENDE NEDEN OLMASIN DİE CVP WERDİM OLURMU AĞAM HİÇ DEDİ OLUR YA DEDİM İSTERSEN SENLE DENİELİM DEDİM O DA ÖNCE ÇEKİNDİ SONRA OLUR DEDİ ÖNCE BNM KİNİ ÇIKARDIM 19 CM HAKAN SAKSOYA BAŞLADI BENİ ÇOK ĞEÇMEDEN BOŞALTTI SONRA BANA AĞAM ÖNCE SEN BANA ĞÖSTER BEN ÖĞRENEYİM DEDİ BENDE OLURDEDİM DAGDA…

  • Adult Hikayeler

    Sex Buymuş

    |Herşey bundan yıllar önceye dayanıyor. Çocukluğuma çok yakın aile dostumuz olan bi abi vardı çok sıkıdan ziyade ailelerin yedikleri içtikleri ayrı gitmiyordu. Ben daha 13 yaşındaydım aile dostumuzun oğlu ise benden 3 yaş büyüktü çok iyi anlaşıyor hep beraber oynar, beraber gezer beraber okula giderdik. Bi kış günü nedeni hatırlamıyorum ama onlarda banyo yapmak zorunda kaldık önce o yıkanacak sonra ben yıkanacaktım o banyo ya girdi bende sobanın olduğu o dada oturuyordum banyo dan çıktı odaya geldi. Havluyu çıkarınca kalçalarına gözüm takıldı o ne kalçalardı, tüysüz taş gibi utanıyor ve korkuyordum ama bakmaktan da kendimi alamıyordum kalçalar galip geldi bakmaya devam etti abi farkedince noldu çok mu hoşuna gitti dedi.…

  • Adult Hikayeler

    Olmazki Böyle Dedim Ama

    ÇOOOK FENA SİKİŞTİK merhaba arkadaşlar ilk deneyimlerimden sonar daima aranır olmustum.bir erkek veya kadın bulup sikmeli veya siktirmeliydim 40 üstü yaşında olmama ragmen seksi çok severim. Traşımı oldum banyomu yaptım.kendimi aynada görünce sikim havada daha fena kudurdum, artık büyük biristekle sikmek, sikilmek istiyordum ama saat daha dokuzdu vaktim vardı. banyoya giderek götümü biraz kremledim. neyse saat 07:00 olmuştu. evden çıkıp arabama binerek düvenönü kaleye yer altı çarşına dogru araba ile turluyordum,yavaş yavaş ilerliyordum gözlerimle kale kenarında arama yapıyordum, 25 yaşlarında genç bir delikanlıyı kale çıkışında gözüme kestirdim selam çaktım yanıma geldi selam Verdi ��buyur abi birşeymi isteyecektin�� dedi sevinmeye başladım aradıgımı bulmuştum biraz sakallı ve kırık dökük kıyafetliydi ama benim…

  • Adult Hikayeler

    25lik Zenci

    |18 yaşında alanyaya gittim yüzdükten sonra güneş yağı sürüyodum yanımda zenci işaret etti sürmek için sırtımı yağlarken çok hoşuma gitti belime indi kalçama inince güldüm cesaretlendi popomu okşamaya başladı parmağını deliğimin üzernde gezdiriyodu çok hoşlandım ilk defa erkek eli deymişti heyecanlandım işaret etti gel diye odasına götürdü mayosunu indirdi dev gibi bişi çıktı korktum 25cm vardı ağzıma verdi yılan gibi emdim ıstırdım harika bişi beni yatırdı deliğimi kremledi sokmak istiyo girmiyo ucuda kalın parmaklarıyla genişletti ucunu soktu bağırdım çok acıdı kaçtım kalın dudağıyla dudaklarımı öptü emdi tekrar domalttı bu sefer belimi öyle kavramışki kaçamadım bastırdı bağırdım gözümden yaş geldi dinlemedi bastırdı elimle baktım ucu girmişti elim kan olmuştu bidaha bastırdı…

  • Adult Hikayeler

    Iş Arkadaşım

    |ben devlet memuruyum.yaşım26. geçiçi bir görevle daireden bir arkadaşla anadulunun küçük bir ilçesine görevlendirildik. görev yerine geldik. bize misafirhaneden bir oda verdiler. aynı odada kalıyorduk. akşamları bir türlü vakit geçmiyordu yapcak pek bişi yoktu buralarda. arkadaşım sexe çok düşkündü. her akşam 31 çekiyordu. bir akşam 31 çekmekten bıktım bana bir kere götünü versene dedi.bende çok kızmış gibi yaptım. ama bende istiyordum. aynı yerde çalışıyorduk ilerde ağzından kaçırırsa rezil olmak vardı.bana ne kızıyorsun ne var bunda herkez yapıyor. bende bir şartla olur dedim. oda nedir dedi. ben seni ikisefer sikerim sende beni bir sefer sikersen kabul dedim. kabul etmek zorunda kaldı. hemen soyunduk benim sikimi ağzına aldı ve emmeye başladı. kıvama…

  • Adult Hikayeler

    Icimizdekikadınlık

    |kaldığı yerden devam ediyorum ben bugün evden ayrılıp kaadınlıgı serbestce yaşamak icin bir ev tutup yerleştim vedaha mağzalara gidip güzelelbiselericcamaşırlarıyüksek topuklu ayakkabılar aldımevegittimvegiyindimşimdiliksadece evde kadınlıgıdoyasıyayaşıyorum bu harikabirduyguanlatılamazyaşanır.

  • Adult Hikayeler

    O Neydi Be

    |o neydi be Merhaba Hikaye net okuyucuları uzun zamandır bu siteyi takip etmekteyim bende bundan 4 yıl başımdan gecen bir hikayemi sizinle paylaşmak istedim. Bu arada ben 24 yaşında170 boyunda esmer yeşil gözlü 70 kilo kadınların kıskanacağı kadar güzel bacaklı ve tüysüz bakımlı bir vücuda sahibim. Okuldan yeni mezun olmuştum uzunca bir süredir iş aramaktaydım fakat bulamadım. Bir gün gazete ilanlarını karıştırırken özel bir firmada güvenlik sistemlerinden aanlayan eleman ilanını gördüm ve gittim görüşmeyi şirket müdürü ile yaptık müdür 175 boylarında iyi giyimli bakımlı gözlüklü ve bıyıklı hoş biriydi daha sonra işe alındım ama müdürüme karşı ilgi duymaya başladım sürekli onun hareketlerini takip eder olmuştum ve geceleri onu hayal ederek…

  • Adult Hikayeler

    Kocaman Penisi Vardı

    |hayatımda en çok düşündüğüm şey bi gay olup olmadığımdır. çünkü ben sadece bi erkeğe karşı böyle arzular besliyorum. ortaokulda en yakın arkadaşımla aynı sınıftaydık ve aynı sokakta oturuyoruk. uzun boylu, uzun, seyrek ve yumuşak saçlı bi çocuktu. ilk zamanlar beni taciz ediyordu. top oynarken topu benden kapmaya çalışıomuş gibi yapıp arkama geçiyor ve beni düzüyordu. sınıfta yanyna otururken hep götümü okşuyordu. nerde fırsat bulsa dayıyordu bana. biz onunla ewde çok yanlız kalıorduk. ve ilk ne zaman başladı bilmiyorum ama her yanlız kalışımızda beni evire çevire sikiyordu. penisi benimkinin iki katıydı. genellikle sabun sürüyoerdum götüme ancak öle giriyordu ve çok pis acıyordu. ben acıdan kurtulmak için kaçmaya çalışırken o beni tutuyordu…

  • Adult Hikayeler

    Kadın Oldum-3

    |evet gece daha bitmemişti saat 03.00 gibiydi..benimki deyip durduğum kişinin adı tayyar idi ama ben onu kadın haliyle gördükten sonra tülin adını verdim ve onun da çok hoşuna gitti bu isim.. biz tekrar karşılıklı oturup birer sigara daha yakmıştıktı kapısı çalındı şaşırdık ..perdenin arkasından bakınca gelen kişinin çapkınlık arkadaşı vedat olduğunu tanıdı yanında da çok harika iki tane çıtır vardı..önce telaş yaptı ve sonunda kaıpıyı açmaya karar verdi.. arkadaşı kapıyı açanın tayyar olduğunu anlamadı ve onları içeri buyur etti.. salonda benide görünce şaşırdı o bizimki 2 tanede kendi hatun atmış eve baksana dedi gelen çıtırlar çok şekerlerdi sanki revü kızları gibiydiler..ikiside sapsarı vede kıvır kıvır saçlı idiler..kıyafetleri ise tam bi…

play casino kaçak bahis illegal bahis illegal bahis kaçak bahis canlı bahis güvenilir bahis izmit escort brazzers sakarya escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort webmaster forum bursa escort bursa escort bursa escort