• Genel

    Turbanlı Karımın Sex Denemesı Bana Denk Geldı

    Ben Kahraman.Konya’nın luks bır semtınde yasıyorum. siirt escort 30 yasında evlı bırıyım. Esım Zeynep 26 yasında 178 boyunda turbanlı cok fazla guzel olmayan ama cok sexı bır kadındır. İnternetten tanısarak evlendık. İlk basta aılelerımız karsı cıktı ama ıkımızın de dındar olan aılesı benım durust dındar ve hosgorulu yaklasımım ısımın ve gelırımın cok ıyı olması zeynep’ın de basortulu ve dındar olması sebebıyle fazla ustelemedıler ve evlenmemıze ızın verdıler. Ortagım Mehmet’le beraber bır sırketı yonetıyoruz ve ıdare ofısımız fabrıkanın dısında 3 odalı bır burodur. Bu arada ortagım da evlı ve 29 yasında uzun boylu yakısıklı bır tıptır. Esımle evlendıgımız sıralarda cınsellık konularını hıc acmaz ıkımız de utanırdık. Evlenene kadar elı elıme bıle…

  • Genel

    Yanlız adam sikti beni

    Her zaman dısarıda oyle kımseyle muhattap olmam ama escort amasya aılesekshıkayelerı.com ıcın bır hıkayem cıktı ıste. bundan yaklasık 2 hafta once esım halımle cok kotu tartıstık o sınırle kendımı evden dısarı attım dısardada bardaktan bosalırcasına yagmur yagıyordu ne kadar dolastım hatırlamıyorum bı parkta aturup hem aglıyor hemde dınlenmeye calısıyordum sonra bı sesle ırkıldım yaklasık 40-45 yaslarında bı adam bana ıyımısınız dıye soruyordu once cevap vermedım. yıne sorunca bıraz korkuyla ıyıyım sadece oturuyorum dedım adam burada hasta olursunuz neden burdasınız falan dıyınce korkum arttı evım yakın bırazdan gıdıcem dedım adam o zman lutfen gıdın hasta olmayın dedı o ara telefonum caldı esım halım arıyordu telefonu kapattım. adam her evde olur boyle…

  • Genel

    üvey babam annemi süper sikiyodu

    18 yaşıma daha yeni girdim. Saçlarım siyah, tenim beyaz. Boyum 1.67, 54 kilodayım. Göğüslerim fazla büyük değil… Lise son sınıfta iken bir gün eve geldiğimde TVde porno film takılı ve açık olduğunu gördüm, kimsenin olup olmadığına bi göz gezdirdikten sora meraktan yaklaşsammı diye düşündüm… Öyle de yaptım, napıyım merakımı yenemedim, erzurum escort hayatımda hiç porno filim seyretmedim. Sessizce bir adım daha yaklaştım, Televizyonu göremiyordum, fakat gördüğüm manzara daha ilginçti! Annemle üvey babam yatakta çırıl çıplaktılar. Annem üvey babamın sikini okşuyor, üvey babam da annemin göğüslerini emiyordu. Şok olmuştum, hayatımda ilk defa bir sik görüyordum, o da üvey babamın sikiydi ve kocaman, kalınca bir şeydi. Sonra annem üvey babamın sikini ağzına…

  • Genel

    eşime sinirlenip yaptım bişeyler

    merhaba ben nurten 30 yaşında 1,65 boyunda 70 kg beyaz tenli biraz kilolu 10 yıllık evli ve çocuğu olan bi kadınım eşim halim 1,60 boyunda 60 kg anadolu yakasında aile apartmanında yaşıyıyoruz.ailemiz baya tutucudur. bundan yaklaşık 2 hafta önce 10.12.2011 eşim halimle çok kötü tartıştık o sinirle kendimi evden dışarı attım dışardada bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu ne kadar dolaştım hatırlamıyorum evedoğru dönerken eveyakın bi parkta oturup hem ağlıyor hemde dinlenmeye çalışıyordum sonra bi sesle irkildim yaklaşık 40-45 yaşlarında bi adam bana iyimisiniz diye soruyordu önce cevap vermedim. yine sorunca biraz korkuyla iyiyim sadece oturuyorum muş escortdedim adam burada hasta olursunuz neden burdasınız falan diyince korkum arttı evim yakın birazdan gidicem…

  • Genel

    eşimin muhteşem ayakları

    alıntı: SELAM BİZ EŞİM EDA İLE SEKİZ YILLIK EVLİYİZ EŞİM EDA MODERN TESETTÜRLÜ VÜCUDU MUHTEŞEM DENİLECEK KADAR HARİKA Bİ BAYANDIR BENİM EŞİM İLE SEXSE DOYMAYAN VE HER ZAMAN BİRBİRİMİZİ ARZULAYAN VEDE AZDIRAN Bİ YAPIMIZ VARDIR.BİZİM MUHTEŞEM TECRÜBEMİZ ŞÖLE GERÇEKLEŞTİ EŞİMLE KALABALIK BİR AİLE SOHBETİNDEYDİK EŞİM SERVİSE YARDIM EDİYODU BU ARADA ONUN ATTIĞI HER ADIMDA ODADAKİ TÜM KUZENLERİMİN VEDE ARKADAŞLARIMIN EŞİMİN TEN RENGİ ÇORAPLI AYAKLARINA VEDE YÜKSEK TOPUKLU TERLİKLERİNDEN GÖZLERİNİ ALAMADIKLARINI FARKETTİM BU DURUM BENİ ÇOK TAHRİK ETTİĞİ GİBİ ALETİMİNDE DİMDİK OLMASINI SAĞLADI Bİ AN ÖNCE EVE GİDİP KARIMIN O MUHTEŞEM AYAKLARINI YALAMALIYDIM KALKMA VAKTİ GELMİŞTİ EVİN KAPISINDAN GİRDİĞİM GİBİ EŞİM EDANIN DAHA O MUHTEŞEM AYAGINDAKİ AYAKKABILARI ÇIKARMASINA MÜSADE ETMEDEN AYAKLARINA…

  • Genel

    Karım Duygu ve Maceralarımız – 2

    Karım Duygu ve ben lisede tanıştık. Bir fransız kolejinde okuyorduk. Duygu o zaman bile tam bir orospuydu. Arkadaş grubundaki diğer kızlarla birlikte okulun en kısa eteğini giyiyordu. Bacak bacak üstüne attığında eteği kıçına kadar açılırdı. Dersleri de çok iyi olduğu için hocalardan izin almasına gerek olmadan derste gömleğini çıkarırdı bazen. Esnemek bahanesiyle kollarını iki yana açarak, ya da gömleğini çıkartırken daracık tişörtünün sardığı dimdik göğüslerini sergilerdi. “Gel beni sik” diyen yüzü, dolgun göğüsleri, eteğimi nasıl biraz daha açıp kütahya escort daha fazlasını gösterebilirim diye uğraştığı bacakları, vücudunun her yanı güzeldi. Ama en güzel yeri kalçalarıydı. O da farkındaydı bunun ve erkekleri tahrik etmek tenefüslerde oturarak konuşamazmış gibi dirseklerini sıraya koyup,…

  • Genel

    Lolita Doktor Beril Demir

    merhaba, ben 36 yaşında bir üniversite hastanesinde plastik cerrah olan çalışan güzel ve bakımlı bir kadınım. basitçe kendimi anlatırsam; doğal sarışınım, güzel ve sexi vücudumu, düzenli olarak egzersiz ve pilatese borçluyum. bir çok erkek için sex tanrıçası olarak tabir edilebilecek sexi bir vücuda sahibim. işe gelirsek, hastanemde, yıllardır bir çok tıp fakültesi öğrencisi, asistan ve daha çömez uzmanlara eğitim verme şansım oldu. çoğunlukla benden daha genç erkek ve genç kızlarla yakınlaşma fırsatına da bu şekilde sahip oldum. evet doğru duydunuz. kızlar ve erkekler. genç erkeklerin kaslı ve yorulmaz bedenleri beni ne kadar çekiyorsa genç ve güzel kızların şehvetli ve narin vücutlarının tadına bakmak da o kadar çekici geliyordu bana. tanım…

  • Genel

    Yengem -7(kısa ama öz)

    Tekrar merhaba.. hikayelerime olan yorumlarınız mesajlarınız beni oldukca yine motive etti. yazmaya devam ediyorum.. Hikayeye gecelim. Ogün hamamdan sonra hersey muhtesemdi. artık yengem sex kölemiz olma yolunda ilerliyordu. Buna sex köleliği denmez azgınlıgı olsun sex dolu hareketleriyle zaten kendisi aşırı istekli oldugunu belli ediyordu. Ogünden 3 gün sonra akşamüstü bizim çardakta benle adnan abi oturuyor muhabbet ediyorduk. Tabi her zamanki gibi muhabbetlerin odağı yengeme geliyordu. adnan abi ; memetcim yengenle daha cok güzel şeyler yasayacagız. O tam bir azgın hatun. K.bkma ama amcan yengeni iyi sikemiyor. daha dogrusu işini görüp yatan cinsten. e bu kadında sexe aç olması içten bile değil. ben ; orası öyle adnan abi benimde bu yüzden…

  • Genel

    Gülçinden Anılar 2

    O gece Ahmetin evinden çıkar çıkmaz eczaneye yollandım. Ertesi gün hapımı alıp kendimi evime attım. Her yerim ağrıyor, bacaklarıma spazmlar giriyordu. Çok hoş bir tecrübe değildi ama doyurucuydu. Sıcak bir duş alıp yattım. Rüyamda Ahmeti gördüm. Anlaşılan bu herife ve onun muazzam penisine doyamamıştım. Ertesi gün işyerinde yoğun bir gündü. Öğlen yemeğine bile çıkamamıştım. Akşamüzeri Tülin yanıma geldi. “Akşam bir şeyler yapalım mı?” diye sordu. Çok yorulduğumu ve dışarıda sürtmek istemediğimi ama bana gelirse hem bir şeyler atıştırıp hem de sohbet edebileceğimizi söyledim. İşten beraber çıktık. Alışveriş merkezinin kapısından çıkarken Ahmet oradaydı. İkimize bakıp gülerek selam verdi. Tülin kafasını çevirip geçti. “Hayırdır, kötü mü ayrıldınız?” diye sordum Tüline. “Anlatırım” dedi.…

  • Genel

    Zaman Zaman Farklı Adaylar İle Konuşabilirsiniz

    Her zaman aynı kişi ile görüşmek ve konuşmak artık size yeterli gelmiyorsa veya farklı birileri ile görüşmek isterseniz, eski sevgilinizden sıkılma gibi bir durumunuz varsa sizi daha da heyecanlandıracak birinin olması iyi olur. Bu kadar farklı olan bir zamanda sakarya escort bayan edinmenin de ne kadar kolay olduğunu anlamanız için hemen yardımınıza koşarak isteklerinizi gerçekleştirmek için burada bulunduğumuzu hatırlatabiliriz. Zaten her zaman aynı kişi ile görüşmek de bir müddet sonra anlaşmazlığa ulaşıyorsa kesinlikle o işte bir sıkıntı olduğunu da anlamanıza sebep olacak ve yenileri ile görüşmenin zamanı geldiğinin sinyallerini vermektedir. Bu konuda sitemiz içindeki kısa süreli de olsa ilişki isteyebilecek olan çankaya escort bayan adayların bulunduğunu ifade ederek gerçekten de…

play casino kaçak bahis illegal bahis illegal bahis kaçak bahis canlı bahis güvenilir bahis hatay escort iskenderun escort karabük escort webmaster forum bursa escort bursa escort bursa escort kayseri escort konya escort