• Adult Hikayeler

    üvey annem :D

    slm ben antalyadan sercan size gerçek bi ensest hikaye anlatacağım öncelikle kendimi tanıtayım ben 18 yaşında 1.90 boyunda 75kg ağırlığında atletik vucutlu biriyim üvey annemin adı emel 170 boyunda siyah saçlı 37 yaşında sex vucudlu biridir… olay bundan 1 sene önce gerçekleştibenim anneme karrşı birilgim yoktu ancek o zamana kadar, babam belediyede çalıştığı için eve geç geliyor annemle evde yannız kalıyorum bir gün annem kdan geldi ve knepeye oturdu altomşuın mini etğiyle bacak bacak üstüne attı ve bend onun o sütün gibibacaklarını izlerken dalmışım ve bana seslenerek ne bakıyorsun öyle terbiyesiz dedi, bende dalmışın öyle diyerek geçiştirdim, annemde öyle bakacağına gelde masaj yap halı yıkadım her yerim ağrıyor dedi bende…

  • Adult Hikayeler

    OĞLUM 2

    İlk yazıdan sonra çok mail aldım, Meil atanların bir kısmı beni sikmek için adeta sıraya girdi. Hepsi ile sikişsem amım götüm parçalanır, yaraktan nefret edecek hale gelirim. Oysa oğlumun muhteşem yarağı beni öyle bir dolduruyor ki başkalarına hiç ihtiyacım yok. Diğer bir gurup ki onlar başımın tacı, aile içi ilişki yaşayanlar… açık yüreklilikle benimle sırlarını paylaşıyorlar Ne güzel. Hayatın bize sunduğu zevkler o kadar çok ki. Ama bunu fark etmek gerekir. Annemizi babamızı biz nasıl seçmiyorsak tutkularımızı da seçemiyoruz. Çevremiz, şartlar. Anlatamadığımız dillendiremediğimiz o kadar çok tutku var ki. Ben paylaşmak istedim hepsi o. Sonuçta gerçek anlamda mutluyum. Bu da bana yeter. Gerçek hikayeme kaldığımız yerden devam edeyim… Oğlumla birbirimizin…

  • Adult Hikayeler

    evli ablam

    Mrb hikaye severler adım Erdal 29 yaşında 7 senelik evli arda ve Melis adında iki çocuğum var eşimle görücü usululü ile evlendim ama seviyordumda çünkü namazında niyazında kapalı bir insandır bugüne kadarda bir kötülüğünü görmedim fakat sexte pek iyi olduğunu söyleyemiyecem.ben açıkçası internetteki ensest hikayeleri okuduktan sonra kendimi ayrı bir dünyanın insanı olarak görüyordum nedenini bilemiyorum ama ailemdeki herkese farklı bir gözle bakıyordum artık bende ailemden birisiyle bu zevki yaşayıp tatmin olmak istiyordum.emine adında 36 yaşında tesettürlü kapalı dini vazifesini yeterince yerine getiren 4 çocuk annesi bir ablam var kısa boylu hafif şişman ama güzel bir kadındır.ablamın en küçük oğlu 2 yaşında ve özürlü bir çocuktu.bundan 20 gün önce ben…

  • Adult Hikayeler

    abimin köylü karısı

    selam ben edirneden murat sizlere gerçek bir anımı anlatmak istiyorum abartısız gercektir. biz edirnenin küçük bir küyünde yasayoruz, tam bir köy hayatı bizimkisi. hayvancılıkla ve topraklarla geçiniyoruz. Ben 19 yasında hiç sosyal yaşantısı olmayan sürekli hayvancılıkla topraklarla uğraşan biriyim. Babam annem abim yengem ve birde 2 yasında yegenımle birlikte yaşıyoruz. Abim iş gereği istanbula çalışmaya gitti. yaklaşık 8 ay falan oldu gideli ve hiç izin dahi kullanamadı 8 aydır gelemedi yani. Benim hikayem yengemle geçti. Yengım balık etlı kalçası dolgun göğüsleri iri güzel bir bayandır. benim gerçektende seksle hiç bir alakam yoktu taki beni yengem baştan çıkarana kadar. Yaz aylarındayık ve gündüz tarlada çalışıp işlerimiz bitmiş eve gelmiştik. Yengem ineği…

  • Adult Hikayeler

    kuzenimin kızını köyde siktim

    slm ben kayseriden mehmet şimdi 18 yaşındayım ama olay gerçekleştiğinde 16 yaşındayıdım kuzenimin kızıda 12 yaşındaydı istanbulda oturuyorlardı bigün köye gelmişlerdi bende köye gitmiştim adı ipekti ipek çok güzel bi kızdı hemn aşık olmuştum oda bana yakın davranıyordu ben ona iyice yaklaşmak istiyordum sarılmak öpmek ama ev kalabalık olduğu için bide biri bişi der diye bişi yapamıyordum bi gün bankaya gitmiştik kuzen benden baya büyük bankadan para çekerken ben de ipegin yanında duruyordum merdivenlerdeydi artık dayanamıyordum en sonunda bi tane yanağından öptüm bişi demedi sonra köye geri döndük aradan bi kaç gün geçti saman çekilecekti evdeki herkez arkaya gitmişti evde bi ben bi de ipek var dı biraz durduk oyun…

  • Adult Hikayeler

    Mini etekli kız kardeşim

    Biz kızkardeşimle 4 aydan beri sevişiyoruz sizlere anlatmak istediğim. onunlasevişmeye nasıl başladığımız. Ve olayların başlangıç noktaları. bir gün evde ensest hikayelerimi okuyordum evde kimse yok tu saat 2 3 gibiydi annem dayımlara oturmay gitti. bbamda almanyada çalışırdı. o gece annemin dayımlarda kalacağı haberi geldi bana. kızkardeşimde hafif balık etli de denmez ama biraz etine dolgun düzgün fizikli ve harika bacaklara sahiptir. saat 3 gibi eve geldi bende bil başından kalkıp banyoya gittim yıkanmak için. fakat dışarı çıktığımda kardeşiimi bilgisayarın başında görmüştüm. hiç o anki kadar utanmamıştım hikayelerimi açık unutmuştum ve kız kardeşim onalrı okuyordu. o anda kız kardeşimin üzerinde okul elbiseleri vardı gri bir etek siyah çoraplar eteğide diz kapaklarından…

  • Adult Hikayeler

    Fahişe kız kardeşim

    Ben 20 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy tam bir fahişe neyse olaya gelelim. Bir gün okuldan dönmüştüm. Evde sadece kız kardesim vardı. Arkadaslarımla gelmistim, benim odaya gectik biraz oturduk. Sonra onlar gidince ben dus . almak için banyoya girdim. Dus aldım cıktım odama geçtim. kız kardeşimin haberi yok olacak ki birden odaya daldı. Pardon deyip dısarıya cıkmak istedi. Ben söyle ne için geldin dedim. Oda kalem almak için dedi. Almasını söyledim ama gözü bendeydi. Sonra ne o beğendinmi dedim. Laf değiştirip çıktı. Sonra bende ardından çıkıp odasına gittim. Beni çok tahrik ettiğini onu sikmek…

  • Adult Hikayeler

    Kardeşimin Orospusuyum Artık

    merabalar, öncelikle kendimi tanıtayım. adım masal 18 yaşındayım. -anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. – bizim aile durumumuz oldukça iyidir. kardeşimle ben okul durumumuz olduğunuzdan annemlerden ayrı yaşıyoruz. kardeşimle be aynı evdeyiz. kardeşim 17 yaşında. adı burak. ben gerçekten çok sexi bir kızım. birazda özgürümdür. okul eteğim oldukça kısadır bu yüzden. neyse, başlayim anlatmaya; birçok kızın hoşuna gider backlarına bakılması.benim de hoşa gidiyor. kardeşimde ergenliğe girdikten beri sürekli beni keser. bende buna izin veririrm. ben mutlu oluyorum oda mutlu oluyor. hatta bol bol frikik bile veririm. neyse, bi okul çıkışı eve geldim. oturdum tv izliyodum kardeşim geldi yanıma. yine beni süzmeye başladı ben yine frikik veriyodum. sonra geldi kanepenin yanına oturdu asağıya.…

  • Adult Hikayeler

    karımı ufak bir kız gibi kandırdılar

    Ben Serhat 26 yaşındayım ve 3 yıldır evliyim.Eşim Suna ise 24 yaşında gerek fiziğiyle gerekse yeşil gözleriyle oldukça güzel bir kadındır.Kısmende olsa sitenizdeki yazıların etkisi olduğundan yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Anlatacaklarım bu yaz çalıştığım şirketin merkezinden egedeki bir vilayetteki bölümüne tayin olmamla başladı.Atandıktan sonra yeni yere ilk etapta eşimi götürmedim.Hem ortamı tanımak hemde taşınabileceğimiz bir ev bulmak amacıyla 2 ay kadar şirketin misafirhanesinde kaldım.Yeni çalışma ortamım eskisine göre çok daha rahattı.Genel merkezdeki sıkıcı resmi ortamdan kurtulmuş daha küçük ama daha samimi bir ortamda çalışıyordum. İlk 2 aylık zorunlu bekarlık hayatım esnasında yeni iş arkadaşlarımdan Aydın ve Emre beni neredeyse iki akşamda bir sırayla evlerine yemeğe davet ettiler ve yanlızlık çektirmediler.…

  • Adult Hikayeler

    babama kocamdan fazla siktiriyorum

    ben 27 yaşımda 2 cocuklu bir kadınım annem ölmüş babam bir kaç yıldır dul olan bir erketir cocukalrımın yanında durması için babamı yanıma geritrdim 2 yıl evvel böyle duduryorduk ama bende kocamda çok ateşli bir çift olduğumuza her gece sikşiyorduk bunuda babamın duymaması imkansızdı tabi 6 ay geçmiştiki babam ben durmıyacam g,decem dedi bende neden diye ısrar ettim o sadece gidecem diyordu ve neticede artık dayanamıcam seninam yarak şakırtıalrına bende bir dul adamım hiç çekindiğin flanda yok aşikar gibisin kıızm dedi bana.bende haklısın babacım deyip onun gönlünü laraktan bunda çekinecek ne var babacım eğer sende istiyorsan iştebende amda burada istediğin gibi sikebilirsin babacım dedim babam bir anda şaşaırır gibi oldu…

play casino kaçak bahis illegal bahis illegal bahis kaçak bahis canlı bahis güvenilir bahis hatay escort iskenderun escort karabük escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort sakarya escortwebmaster forum bursa escort bursa escort bursa escort kayseri escort konya escort