• Genel

    Vermediğim Kimse Kaldı Mı?

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Ben 35 yaşında bir erkeğim. İlk maceram 7 yaşındayken bir simitçinin beni bir inşaatta sikmesiyle başladı. O kadar hoşuma gitti ki kuzenimi ayartıp onunla düzenli olarak sikişmeye başladım. Sonra abisi bizi gördü ve kardeşinden gizli olmak kaydıyla benimle o da sikişmek istediğini söyledi. Böylece iki kardeş kuzenle ayrı ayrı sikişmeye başladım. Bir süre sonra diğer kuzenin abisinden haberi olunca aklıma ikisini sikiştirmek geldi. Zorla da olsa ikna ettim ve muhteşem bir üçlü seks yaşadık. Abi kardeşi sikişirken görmek beni o kadar heyecanlandırdı ki ben de kardeşlerime ilgi duymaya başladım. Böylece 12 yaşıma geldiğimde zaten oynaşırken bana götünü…

  • Genel

    Halamın Dul Kızı

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Ben holigan 20 yaşındayım 182 boyunda 78 kilo ağılığında ela gözlü bir gencim. Üniversite okuyorum. Geçen yaz başimdan geçen olayı anlatmak istiyorum.daha öncede yazmıştım amcamın kızını götten siktiğimi aynı yerde oluyor bu olay. Yine tatil için köye gitmiştim .Halamın kızı serpil ordaydı beş sene ewel boşanmıştı. Kafa dinlemeye geldğini söyledi. Serpil 170boyunda 60kilo olmakla beraber sarısın ve mavi gözlüdür.ben seril ablama (tabi artık abla demiyorum) aşıktım evlendiğinde bile ağlamıştım neyse. dolgun memeleri ankara escort bayan ve kalçalrı vardı. manken olacak hatuındu yanı.bir gün hava çok sıcaktı onunla beraber arabayla dere kıyısına gitmiştik.Ben hemen soyunup şotla kaldım tabi…

  • Genel

    Halamın Gelini

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Bende size başımdan geçen bir mazi mi anlatmak istedim hikayem halamın gelini ile. Ben aslen tekstil işiyle uğraşıyorum 7 ay önce işten çıkmıştım ve boştaydım çalışmıyordum canım çok sıkılıyordu. Ben ona yenge diyordum. Evli kapalı seksi ve çok çekici bir kadındır onların tuhafiye dükkanları vardır aslında benim yengemle esasen ilişkiye gireceğim hiç aklımın ucundan geçmezdi neyse konumuza dönelim. Bir gün evde yalnız idim TV seyrediyordum yengem geldi ve sen neden evdesin dedi bende çalışmıyorum dedim sıkıntıdayım dedim oda senin derdine ortak olmak seninle konuşmak problemlerini çözmek isterim dedi ve benimle sık sık dertleşmek istediğini söyledi bende tamam…

  • Genel

    Onunla İlk Sefer

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Onunla ilk Ankara`da umitsiz bir cumartesi aksaminin sonunda tanistim. Arkadasim Hakan ile birlikte tanidigimiz butun Ankara`li kizlari telefonla arayip cikmayi teklif ettik ama reddedildik. Sonunda Hakan, Aycan adinda tanidigi bir kiz oldugunu ve 2 ev arkadasiyla beraber yasadigini soyledi. Son bir umutla Aycan`i aradik ve bu sefer kabul cevabini aldik. Hemen arabamizla kizlari almaya gittik. Biz 3 kiz bekliyorduk ama 4 kisiydiler. Adana`dan bir arkadaslari onlara ziyarete gelmis. Beraber Ankara`da yeni acilmis bir diskoya gittik.Basta herkes mesafeli idi. Ama gece ilerledikce Adana`li hatun seksi dans figurleriyle hemen dikkatimi cekti. Ilk once Hakan ile dans ediyordu ama Hakan…

  • Genel

    Sahnede Sevişme

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Ben 10 yila yakindir Almanya`da yasiyorum. Burada televizyon da cinsellik üzerine oldukça fazla program mevcut. Bir gün bu programlardan birinde Almanya`nin Bochum kentindeki bir sinema da çiftlerin sevisebildigini izledim. Bunun üzerine bir gün bu sinemaya gittim. Yanimda bayan arkadas yoktu, fakat sansimi denemek istedim. Burada bir defa giris parasi verip 4 ayri sinemadaki filmleri izlemek mümkün. Sinemalardan birinde Gay (homoseksuel) Filmler, birinde kadin kadina sevisme sahnelerinin bol oldugu filmler, diger ikisinde ise heteroseksuel için filmler gösteriliyor. Ben genellikle çiftlerin gittigi sinemaya gittim. Sinema ilk girdigim zaman kimin ne yaptigini izlemek için arka tarafta ayakta durdum. Sahnede sarisin,…

  • Genel

    Çifte Bayram Köylü Kızlarıyla…

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Hikayem ben 16 yaşında memleketim olan Afyona gittigimde gerçekleşti.Anlatacagım hikaye tamamen dogrudur.Bir gün halam ların evinde tv izliyordum.Halamın oglu ahmet abim oda terasta ders çalışmaya çıkıyorum dedi bende eniştemle oturuyordum ahmet abim telefonuma 3-4 kere çagrı attı bende terasa çıktım.Bide baktım ki ne göreyim halamların karşı komşusu nun mükemmel güzellikte ki kızı camda ahmet abimse sikini çıkarmış kıza gösterio kızda cama yapışmış camı yalıyor.Ahmet abim kızı mesaj çekti ilerideki inşaata kimseye gözükmeden 10 dk sonra gel dedi.Ben kız bizim agzımıza sıçıçak derken.Cevap tamam aşkım yazıodu ben sevinçtemn ne yapacağımı şaşırdım.ne yapacağımı şaşırdım çünkü milli olacaktım.Abimlekoşa koşa inşaata…

  • Genel

    Minik Kuşum 5

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Yatağa yaklaşırken o bakıyorum beyimiz hazırlığını yapmış bile dedim. Ne yapayım, azgın bir orospunun kapımı çalacağını biliyordum. Bende onu fazla bekletmemek için soyunup hazır ola geçtim dedi. Terbiyesiz orospu çocuğu utanmıyor musun böyle konuşmaya, insan annesine orospu der mi dedim gülerken. Çok konuşma da yanıma gel dedi, uzanıp elinden tuttum ve ayağa kaldırdım. Balkon kapısını açarak balkona çıkarttım, hadi beni soy nasıl istiyorsan öyle sik dedim. Eteğimi arkadan kaldırıp elini tangamın paçasına geçirdi ve hızla çekip yırttı. Ağ kısmını burnuna götürüp kokladı. Oh harika, am dediğin böyle kokmalı her an sikilmeye hazır olmalı dedi. Beni dışarıya doğru…

  • Genel

    Kızlığım Abime Kaydı :))

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Ben ceylin 17 yaşında çok sexy bi kızım bacaklarım gerçekten harikadır…21 yaşında bi abim var çok yakışıklı biri ben ona evde ayaklı karizma diyorum :)abim çok sapık bişey ama bana hiç bulaşmazdı arkadaslarımla çıkardı ve aralarını hep ben yapardım abime genelde ya abisi yada adını yani hakan derim bigün kızmıştım ve tam odama kilitlemiştimki kendimi zil çaldı o duştaydı annemler evde yoktu çıktım açtım karşımda sınıf arkadasım yani abimin çıktığı melike duruyodu slm dedim hakan yokmu dedi duşta dedim ok. dedi içeri geçti abim gelince inadıma gittim minicik bi etekle bady giydim ben çıkıyorum dedim nereye böyle…

  • Genel

    Finally Satisfaction

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 My heart was in my throat as I got behind the wheel of my husbands car. I start the engine and back outta the driveway. My mind is going a hundred miles a minute with thoughts of what I’m doing. After I drive a safe distance from the house and text Vince one word “address”. After he responds I plug the address into the GPS on my phone. Only 15 minutes away good as long as I don’t dawdle I should be fine. The entire drive I’m excited and scared at the same time. I can’t believe…

kurtköy escort gaziantep rus escort kayseri escort şişli escort izmir escort izmir escort izmir escort mersin escort mecidiyeköy escort erotik film izle kayseri escort etlik escort escort malatya escort kayseri escort eryaman escort pendik escort tuzla escort kartal escort kurtköy çankaya escort şişli escort mecidiyeköy escort gaziantep escort ensest hikayeler gaziantep escort izmir escort izmir escort kocaeli escort kocaeli escort kaçak bahis illegal bahis illegal bahis kaçak bahis canlı bahis güvenilir bahis izmit escort bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort